Eva

tirsdag den 16. september 2008

Ned og op ture

Så lykkedes det alligevel. Det ene æg der var lidt hurtigere end de andre, har rent faktisk udviklet sig til en blastocyst!!! Laboranten var lige så overrasket som jeg var - så det var ren lykke.



Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og skal hente manden om 20 minutter, og så tager vi hen og henter vores baby!

Det går godt nok lidt op og ned herhjemme. I går var jeg lige parat til indlæggelse - tårene stog ud af øjnene i stride strømme, der forsvandt en halv pose M&Ms og jeg spiste næsten ingen aftensmad. Og i morges skyldtes min hulken at der er en rigtig god sandsynlighed for graviditet, så nu står den igen på sund levevis.


Gad vide hvor vigtigt det er at leve efter PCO levereglerne efter ægoplægning? Hmm jeg lader tvivlen komme kroppen til gode - jeg må hellere leve efter den nye pyramide.

2 kommentarer:

  1. ihh hvor fantastisk... så skal det bare ske nu!! XXX alt hvad jeg kan for dig. stort knus herfra ingenmandsland

    SvarSlet