Eva

mandag den 22. september 2008

Intet nyt - er godt nyt

Intet nyt er jo godt nyt - og der er absolut intet nyt herfra :o)

Det kan være jeg skal introducere jer til lidt statistik fra de tidligere forsøg. I første forsøg (hvor jeg rent faktisk fik lagt æg tilbage i livmoderen) blødte jeg 12 dage efter ægudtagning, andet forsøg blødte jeg på 11. dagen og i tredje forsøg blødte jeg igen på 11. dagen. Så der var altså (med lidt hurtig hjemmeregning) 2/3 sandsynlighed, for at jeg skulle have blødt idag. Og der er absolut ingen tegn på, at det er på vej.


Brystvorterne er stadig lige mørke og ømme - de plejer at blive "normale" op til 24 timer før blødningen ankommer.

Ihhh jeg hååååber. Håååber sådan på lidt livs-ironi.

1 kommentar:

  1. Jamen, det er da godt nyt, hvis mens endnu ikke er dukket op! Hvornår skal du have taget BP?

    Jeg håber virkelig at det er nu, det er din tur - du har da også været igennem en del forsøg efterhånden, og os som har været igennem møllen mange gange burde altså stå forrest i køen!

    Dejligt at følge lidt med herinde - jeg krydser alt hvad jeg kan for dig!

    SvarSlet