Eva

tirsdag den 23. september 2008

Håbet er stort

Til Sechens spørgsmål om BP - så er det først på fredag, og der er altså meget lang tid til.... Men jeg er vant til at bløde 4-5 dage før tid, og har altid haft en meget kort periode mellem ægløsning og første cyklusdag - så det er virkeligt stort, at der ikke er skyggen af noget endnu.

Jeg overvejer om jeg skulle smutte ned og købe en test, men jeg bliver jo hverken mere eller mindre gravid af at bruge 90 kr. på en test - og jeg risikerer bare at få et negativt svar (selvfølgelig kun fordi jeg tester for tidligt, for nu skal den altså være der). Så hellere leve lidt i håbet endnu....

3 kommentarer:

  1. Så har jeg endelig fundet ud af, hvordan jeg sender en kommentar til dig. Og det er dejligt, for jeg har sådan jublet i det stille sammen med dig.
    Lad os håbe at kunne gøre det officielt på fredag :)

    Kh. Ønske

    SvarSlet
  2. puha, ja ikke at teste før tid er altid noget jeg har haft meget meget svært ved. Hatten af for fru larsen hvis du ikke gør det:-) og alligevel... gør det nu...
    XXX for fredag

    SvarSlet
  3. Fredag nærmer sig med hastige skridt - og uden mens, det er jo absolut gode tegn!

    Jeg har selv udviklet en form for test-fobi, så kan sagtens forstå at du ikke springer ned på apoteket og shopper g-teste...

    Krydser for at det er din tur - det lyder jo lovende :-)

    SvarSlet