Eva

torsdag den 25. september 2008

Stadig intet

nyt herfra. Altså lige bortset fra, at jeg ikke kunne holde ventetiden ud længere, så jeg købte en test som jeg tog i morges. Jeg kunne se hvor nr. 2 streg skulle være - der var ligesom en skygge, men heller ikke mere end det. Hvorfor var det også lige, at jeg lige absolut skulle udsætte mig selv for en åndsvag test, der hverken viser fra eller til.

Men da det er min fødselsdag i dag, håbede jeg bare at jeg kunne få verdens bedste fødselsdagsnyhed - men sådan skulle det ikke være.

Men der er altså stadig ingen mens, og jeg er ret sikker på, at den heller ikke kommer. Tror den er der!

Men på den anden side så kan det også bare være min krop der er gået bananas og slet ikke kan finde ud af noget længere. Åhh hader ventetiden. Men imorgen - der ved vi det med sikkerhed!

3 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med fødselsdagen! (På samme dag som min for fejrer hendes :0)

    Det er da kun forståeligt, at du tog en test i dag. Det havde da også været en fantastisk gave. Jeg er nu glad for at læse, at du holder dig optimisk! Så vidt jeg ved er en negativ test også fuldstændig negativ... altså uden mystiske skygger ;0) Så selvom det endnu ikke er et prangende resultat, er det da lovende. Skønt!

    Fortsat god (fødselsdags-)aften.
    Ønske

    SvarSlet
  2. puha spændende... håber det bedste for din BP idag fredag. og stort tillykke:-)

    SvarSlet
  3. Rigtig meget held og lykke idag fra en der læser med på sidelinien og som selv er BIB. Jeg krydser alt for jer...!

    SvarSlet