Eva

søndag den 7. september 2008

Forkert dosis

Altså - det er vist for længe siden jeg har været i behandling....

Da jeg skulle starte en ny Gonal-F sprøjte, føltes det ligesom forkert, da jeg trykkede kanylen i bund. Og så var det at det slog mig, at sådan en skal startes op med at man sprøjter 37,5 enheder ud, så man er sikker på at få den rigtige dosis i første injektion. Og det er så sprøjte nr. 3 jeg er på, så det er da helt fantastisk åndsvagt, at jeg ikke er kommet i tanke om det noget før. Så jeg har helt sikkert ikke fået den mængde, jeg skulle bruge her til aften, men på den anden side, så vil jeg jo heller ikke give mig selv en for stor dosis ved at sprøjte mig igen.

Hmm - det er vist godt at jeg skal scannes igen i morgen. Og som manden siger, der er ingen grund til at græde over spildt mælk. Det er ret godt, at jeg har en fornuftig mand til at holde mig fra den hysteriske spiral, jeg ellers kunne være kommet ind i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar