Eva

torsdag den 29. januar 2009

Scanning

Jeg har været til en lidt nedslående scanning i dag - der var kun 7-8 ægblærer. Så lige nu gentager jeg for mig selv, at der kun skal ét æg til at gøre mig gravid. Hvis jeg gentager det nok gange, kan det være at jeg rent faktisk begynder at tro på det.

Derudover var jeg til endnu en omgang el-akupunktur idag, hvilket stadig ikke er noget at råbe hurra for. Jeg synes faktisk det er ubehageligt, selvom der næsten ikke bliver skruet op for styrken.

Jeg skal scannes igen på søndag, og så er der forhåbentlig ægudtagning på tirsdag.

Så nærmer vi os næstsidste omgang ægudtagning - hvilket egentlig er en rar tanke - jeg bryder mig ikke om frivillig tortur.

4 kommentarer:

  1. Kære Fru Larsen.

    Jeg har af forskellige omveje fundet din blog, og følger med krydsede fingre jeres kamp for et ønskebarn. Jeg er selv "ovre på den anden side" med 2 skønne piger efter mange års kamp.
    Og vil bare lige berolige dig mht antallet af æg: Jeg var igennem en hel masse IUI og 6 IVF/ICSI, inden det lykkedes. Første gang havde jeg 10 æg, kun 2 blev befrugtet og siden gik det jævnt ned af bakke. Endte i sidste forsøg med 3 æg ud - 1 umodent, 1 der ikke delte sig og 1 der nu er en fræk unge på 3 år.
    Så keep up the spirit, det er kvalitet frem for kvantitiet i det her game - man ved aldrig hvor guldægget gemmer sig.
    Held & lykke
    Susanne

    SvarSlet
  2. Hej Fru Larsen! Selvom du sikkert har hørt det mange gange nok, så tror jeg heller ikke du skal være bekymret. 7-8 ægblærer lyder i mine øre fint, men jeg forstår dig godt. Hvor er det bemærkelsesværdigt det som Susanne skriver. For man ved virkelig aldrig hvornår guldægget kommer. Hvor er det utroligt, at det eneste ene æg der udviklede sig som det skulle i aller sidste forsøg gav pote. Hvor er det pudsigt. Det giver håb for os andre. At vinde i det her game er virkelig lige så svært som at slå en sekser. Nogle gange kommer den i første slag og andre gange skal der mange flere slag til. Håber du slår en sekser denne gang.

    Krydsede fingre og knus fra Askepot

    SvarSlet
  3. Hej Fru Larsen
    Vil egentlig bare sige det samme som Susanne og Askepot. Kvalitet frem for kvantitet. Har hørt om mange der først får de rigtige og gode æg, når der ikke er så mange. Jeg tror på den er der for jer denne gang.
    Jeg er ved at være temmelig utålmodig, skal først have taget BP på mandag, men har en god fornemmelse :-)
    Krydser fingre for dig.
    God weekend
    Kh Heidi

    SvarSlet
  4. Jeg synes heller ikke at det lyder helt ringe og jeg håber du bliver positiv overrasket i sidste ende! Nu skal det være :)

    Det er befriende at se en ende på behandlingen - uden tvivl!

    Kram

    SvarSlet