Eva

onsdag den 21. januar 2009

Yes!

Så skal jeg igang med opregulering i aften - Yes!

Jeg har fået en ny type hormonblanding med hjem - så får vi se om det ændrer på noget i processen, ellers kan jeg regne med ægudtagning om 10-12 dage.

Arbejdet har lidt svært ved at forstå, jeg ikke kan give dem mere nøjagtig besked om, hvornår jeg bliver "sygdomsramt". Jeg har prøvet at forklare dem at, ja - der er en bestemt rækkefølge man tager hormonerne i - men at dette i bund og grund er biologi, og at kroppens reaktion meget sjældent kan forudsiges. Hmm måske man skal have været en del af dette cirkus, for helt at forstå hvad det drejer sig om.

Men så er det nu der skal krydses fingre de damer, for jeg skal føde en dejlig baby om 9 mdr.!

2 kommentarer:

  1. Fedt! Hvor er det skønt!

    Jeg tror ligesom dig, at man skal have været en del af dette cirkus for at forstå det.

    Nu krydses der!!

    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan! Og kan godt nikke genkendende til, at andre ikke forstår hvordan tingene hænger sammen! Har selv en veninde, som foreslog mig, at jeg skulle blive skrevet op på en venteliste, da jeg fortalte hende, at der var lang ventetid på OUH på grund af strejke. Men hvor skulle de dog også vide det fra? Jeg grinte lidt af det inden i mig selv, for selvfølgelig kan man da ikke blive skrevet op!

    SvarSlet