Eva

tirsdag den 27. januar 2009

Guldæg?

Mine æggestokke brokker sig i øjeblikket. Når min blære er fyldt, og når jeg sidder med lukkede bukser, så bliver mine æggestokke mast. Jeg synes følelsen af rent faktisk at have æggestokke, er kommet tidligere i denne omgang. Enten er jeg blevet mere sart, eller også er der flere (håber, håber) eller bare større æg undervejs. Indtil videre virker min højre æggestok mest aktiv, men nu får vi se hvad scanningen siger på torsdag.

Guldægget må meget gerne gemme sig i mængden denne gang!

3 kommentarer:

  1. Uh det lyder lovende synes jeg :)
    Hep hep hep små æggebasser!

    SvarSlet
  2. Kæmpe krydser herfra! Håber du har været en god høne, som har produceret mange store fine æg. Hvor er det mærkeligt så forskellige man er. Mange taler om, at de kan mærke når de begynder at producere æg under stimulering. Jeg mærker intet! Det gør jeg heller ikke ved naturlig ægløsning. Kunne godt tænke mig at mærke lidt, så man er sikker på, at der sker noget.

    Hep hep hep herfra også...

    SvarSlet
  3. Krydser for en god scanning i dag!! Knus

    SvarSlet