Eva

søndag den 1. februar 2009

Mavedelle efterlyses

Så har vi været til den sidste scanning, og der er ægudtagning på tirsdag. Så får vi se om der er nok flotte befrugtede æg til at dyrke blastocyster (meeen så skal vi sprænge statistikkerne fra de sidste 5 forsøg) eller om vi får lagt (forhåbentligt) 2 æg retur torsdag.

Det passer mig fint, at jeg kun skal sprøjte mig én aften til - min vægt har været nede på 52, og der er ingen skygge af en mavedelle når jeg skal stikke. Jeg kan til alles information fortælle at 1 ml er meget, når man kun har lidt tynd hud at stikke i. Det gør nas! OK indrømmet jeg er en piveprinsesse, men ville nu stadig ønske at jeg havde lidt ekstra fedt på maveregionen. Piskefløde, cremefraiche, kokosmælk, avokadoer, laks, nødder m.m. har indtil videre ikke haft den store effekt.

Er der nogen der ønsker at donere?

1 kommentar:

  1. Jeg har så meget spæk, at jeg kan donere til hele banden :D
    Held og lykke med ÆU. Jeg krydser fingre for en hurtig og smertefri proces. Og så skal der da ellers krydses med 100 i timen derfra!

    SvarSlet