Eva

søndag den 21. juni 2009

Stadig for lavt

Hcg var stadig for lavt til at hun ville love os noget. Det skulle minimum have været på 126 og var kun på 114. Så der er ny blodprøve på tirsdag.

Hvor er jeg bare træt af det her. Hvis jeg var blevet gravid "normalt" havde jeg taget en normal graviditetstest, der havde vist positiv. Jeg havde været lykkelig. Nu skal jeg i stedet gå og være bange for, at der ikke er noget alligevel. Hold kæft hvor er jeg træt af at være BIB'er!! Jeg tør slet ikke håbe på noget, og kan bare rende rundt og være måske-gravid. Det er altså noget hø!

6 kommentarer:

  1. puha en gyser, vi har heldigvis set mange eksempler på at selvom de første BP var lave, så lykkedes det alligevel. Krydser alt hvad jeg har for dig Fru Larsen - det er fandme din tur nu!!

    SvarSlet
  2. Sikke en gyser, men er det ikke mellem 48 og 72 timer hcg skal fordobles? Den er da inden for de det område. Uhaaaa jeg håber for dig Fru Larsen, som Fru P skriver så er det bare DIN tur!

    SvarSlet
  3. å-hvor jeg krysse fingre for dig!!! det er jo helt helt helt uutholdelig. Å ikke få vite. Krammer fra msKey!

    SvarSlet
  4. Iiih det er så grim en venteposition!
    Jeg krydser alt hvad fingrene kan holde!

    SvarSlet
  5. Hej Fru Larsen, vil bare lige sige at mine tanker går til dig og HCG idag. knus fru P

    SvarSlet
  6. Håber at intet nyt er godt nyt! Tror snart jeg har tjekket din hjemmeside 1000 gange :-) Jeg ligger jo bare her og ligger.
    Håber alt er vel.
    KH Heidi

    SvarSlet