Eva

lørdag den 27. juni 2009

Gravid!!!

Så kom tallet - hele 978!! Det var så fint, at de ikke gad scanne mig i næste uge, men først ville se mig igen d. 14. juli. De sagde rent faktisk tillykke i telefonen, og de vurderer altså at jeg er helt normalt gravid!

Min mor, søster og far fik nyheden overbragt personligt, selvom der jo stadig er 20% risiko for at noget går galt, synes jeg de skulle vide det alle tre. Jeg tror vist nok de alle klemte en lille tåre - specielt min far sad med tårene ned ad kinderne.

Så kan tiden til d. 14. juli kun gå for langsomt!

Tak for alle de krydsede fingre!

Jeg er gravid.......!!!!

4 kommentarer:

  1. TILLYKKE!!!!
    Hvor er det fantastisk.
    Hvor er det bare stort at det endelig er lykkedes, og sikke et flot hcg idag :-)
    Så er vi 2 der tæller ned til d. 14. juli, der får jeg nemlig afvide om jeg må komme hjem fra hospitalet :-)
    TILLYKKR!!!
    Knus og tanker fra Heidi

    SvarSlet
  2. KÆMPE KÆMPE stort tillykke!!!
    Hvor er det dejligt :)
    Jubel-knus fra Ønske

    SvarSlet
  3. Fru Larsen, det er jo et helt vildt flot hcg-tal!!! KÆMPE STORT tillykke. Ihhh.... en super dejlig nyhed! Glæder mig til at følge dig videre i graviditeten. Knus, Betty

    SvarSlet
  4. Super stor tillykke til deg!! Håper ferien blir perfekt for dere alle tre (eller fire)! msKey

    SvarSlet