Eva

fredag den 26. juni 2009

Intet nyt - er godt nyt!!

Ikke noget nyt herfra. Og det er jo sådan set ret godt. Ingen blødning, ingen smerter men derimod ømme bryster. Lige nu er jeg bange for at det bliver svært at sove pga blodprøven i morgen - men jeg er helt baldret, så mon tro det ikke kommer til at gå.

Har haft en elendig uge på arbejdet. De mener stadig jeg skal effektivisere ½ stilling væk, så der bliver plads til mine nye opgaver, og det er sjovt nok mig selv der skal finde ud af hvordan det skal effektiviseres. Stemningen er i bund i afdelingen, og det er ikke sjovt længere. Kan slet ikke overskue det næste halve år (indtil jeg selvfølgelig skal på barsel) og er i bund og grund bange for at den travle hverdag og alt den stress der er nu (og som bliver ved at være fremadrettet) vil være skidt for den graviditet, der kæmper for at blive i min krop. Og det skal bare ikke være arbejdet, der gør at dette går galt!

Kan slet ikke vente til at næste uge er overstået, så står den nemlig på 4 ugers ferie. Og det skal nydes med en baby i maven!

3 kommentarer:

  1. Alt er krydset for din blodprøve i dag!

    SvarSlet
  2. Jeg håber også det bedste. Og så virker det som om du har den rette indstilling til dit arbejde - bare det at sige til sig selv, at det ikke skal ødelægge din graviditet, betyder også at du sætter det i 2. række og dermed passer mere på dig selv.

    Krydser for en god blodprøve i dag. Og det ser da fint ud indtil videre, med tal som stiger lige så fint og passer sammen!

    Kh Solsikke

    SvarSlet
  3. Også masser af krydser og positive tanker herfra!

    SvarSlet