Eva

onsdag den 11. februar 2009

Kan man blive skør af fertilitetsbehandling?

Desperationen har åbenbart ingen grænser. Udover den akupunktur jeg modtog før og efter ægoplægning, har jeg nu købt to sten. Hvilken forskel to sten skal gøre ved jeg ikke, men jeg tænker, at det ikke kan skade.

Jeg har købt en
månesten: Giver fred og harmoni. Bruges ofte mod barnløshed.
og en
Aventurin: Eventyr sten. Giver glæde, overflod og held i kærlighed og arbejde.

Hvad kan man sige - jeg er nu officielt blevet skør.

3 kommentarer:

  1. Alt hvad man for det bedre af i sindet kan sikkert også hjælpe på fertiliteten eller i hvert fald på psyken under fertilitetsbehandling. Jeg har været meget fascineret af halvædelstene, men nu mest fordi de er så flotte.

    Jeg er vildt glad for at høre om dine to blastocyster. Det må da blive til to skønne tvillinger. Er tiden til test så forkortet nu hvor æggene er længere i udviklingen?

    Stort knus fra Monja

    SvarSlet
  2. Det korte svar på dit spørgsmål må være JA. Man kan blive skør af fertilitetsbehandlingen. Men jeg synes nu du styrer meget godt udenom :)Lidt overtro skal der til.

    Knus

    PS: Interessant spørgsmål Monja stiller. Hvornår er BP?

    SvarSlet
  3. BP er allerede på onsdag. Så jeg slipper altså for lidt ventetid, nu når jeg har ventet længere på at få dem lagt retur.

    SvarSlet