Eva

søndag den 8. februar 2009

Standby tilstand

Her går det hurtigt ned ad bakke.

Igår var der to fine æg - og jeg havde fuld tiltro til, at de idag begge ville være parat til oplægning i min varme og meget parate livmoder.

Men sådan skulle det ikke være. Der er ikke nogen til oplægning idag, men der er en enkelt morula (stadiet før blastocyst) som måske er parat til oplægning imorgen. Her kan man vist tale om en kold spand vand i hovedet.

Rent psykisk er det endnu værre end sidste gang - jeg har ikke kunnet sove ordentligt de sidste mange nætter og kan næsten ikke tænke på andet i dagstimerne. Hvis vi da så bare havde fået at vide at "nu er alt håb ude" i denne omgang. Så kunne jeg tude ordentligt igennem sammen med en flaske rødvin. Men istedet er vi sat på stand-by endnu en dag.

For dem der tror på højere magter derude - i må meget gerne sende en lille bøn til vorherre. I andre, må meget gerne krydse fingre. Personligt krydser jeg alt hvad jeg har!

Men det piblende håb er desværre for nedadgående.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det går altså ikke for godt i det laboratorium i dag. Jeg hepper på morulaen. Knus, Betty

    SvarSlet
  3. Jeg hepper og sender en bøn til højere magter.
    Knus

    SvarSlet
  4. Øv hvor noget møg! Men som Ønske vil jeg også krydse alt hvad jeg kan og håbe på oplægning i morgen. Knus Askepot

    SvarSlet