Eva

tirsdag den 10. februar 2009

Så er den der!

Så er jeg gravid med tvillinger - ingen tvivl om det. De to blastocyster er blevet sikkert placeret, og der bliver de. Selvfølgelig gør de det. Det skal de. Det håber jeg.

Jeg er blevet ramt af en lille forkølelse samtidigt, men bilder mig ind, at det ikke kommer til at have nogen betydning - bare fordi man har snot i hovedet, behøver man jo ikke at have en dysfunktionel livmoder. Det gør jo netop bare, at jeg er tvunget til at holde mig i ro.

Tror nu nok jeg tager mig en god lang gåtur i morgen - trænger ligesom til at bevæge mig mere end fra sofa til køkken til soveværelse til badeværelse til sofa til......

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de 2 små i varmen.
    Sjovt som jeg kan blive helt misundelig, selvom jeg jo per definition bliver vanvittig af at ruge. Men nu er håbet tændt påny!
    Jeg hepper, håber og krydser for dine små!
    Knus,
    Ønske

    SvarSlet
  2. Jeg er også sikker på den er der for dig nu. Med 2 blaster er der jo rigtig høje sandsynligheder. Mener de siger på Trianglen, at bare med én er der 50%, såååå.... Stort stort held og lykke!

    SvarSlet