Eva

mandag den 16. februar 2009

Intet nyt er vel godt nyt?

Der er stadig ikke skyggen af mens - som efter mine "normale" cykli skulle have indfundet sig i lørdags. I sidste behandling kom den først et par dage efter testdag, men der havde jeg også fået en depotsprøjte, der fuldstændig havde sat mit eget system ud af værk - flere måneder i træk.

Så jeg har de sidste par dage tænkt, at det kunne da være, at der rent faktisk var noget der havde sat sig fast.

Men dumme jeg, søgte idag på nettet:

"Slimhinde støtte er en vigtig del af IVF behandlingen. Tidligere undersøgelser har vist at graviditetsraten efter Crinone® behandling er den samme som efter anden form for progesteron, men blødning før graviditetstest ser ud til at forekomme hyppigere efter Crinone behandling."

De første 4 forsøg var med Crinone - og mit sidste og dette er med cyklogest. Så lige nu frygter jeg, at det er forklaringen på den udeblevne mens. At cyklogest simpelthen blot udskyder min mens mere effektivt end med crinone.

Meeen intet nyt er vel i bund og grund godt nyt?

3 kommentarer:

  1. Intet nyt er absolut godt nyt, og hvorvidt cyklogest udskyder mens er vel lige meget når nu du er gravid :-) Nej, jeg kan faktisk godt forstå du spekulerer, og det virker så banalt at siger at du bare skal vente på resultatet i morgen. Jeg håber det bedste og føler mig overbevist om at der er tvillinger i sigte.

    SvarSlet
  2. har du ikke smug testet? ihh sikke god du er.
    krydser for dig idag:-)

    SvarSlet
  3. Eiii... jeg håber sådan for dig! Det lyder nu som gode tegn. XXXXXXX Betty

    SvarSlet