Eva

søndag den 1. november 2009

Valgmuligheder

Der er så uendelig mange valgmuligheder. Oprindeligt havde jeg forelsket mig i Emmaljungas Big Supreme med deres nye letvægtstel. Men nu hører jeg at lægtvægtstellet har haft en del start vanskeligheder. Så skulle man måske kaste sig ud i en Odder model og deres letvægtstel? Hmm. Begge har udfordringen, at jeg synes de fylder meget i vores bagagerum. Så kunne man istedet købe en kombivogn, og have en "sovevogn" stående herhjemme. Men vil man ikke blive træt af ikke at have en barnevogn at tage med sig, når barnet har rundet sit første år?

Hmm. Må vist ud og kigge igen, igen. Det er nu også meget hyggeligt, og så har man jo en god undskyldning for også lige at skulle forbi tøjafdelingen med de bitte størrelser. Ihh hvor bliver det altså skønt!!

2 kommentarer:

  1. Haha hvor hyggeligt :0)
    Skriv endelig hvad du når frem til, så vi andre kan blive lidt klogere...

    Knus

    SvarSlet
  2. åh ja den jungle, vi endte jo på en kombi vogn - men lur mig om vi ikke også køber en sovevogn om 1 års tid...:-)

    SvarSlet