Eva

torsdag den 12. november 2009

Et farvel til medicinen

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at rydde op i skabet under vores håndvask.

Udbyttet blev restmedicin af følgende typer:
Pregnyl
Orgalutran
Pergoveris
Ovitrelle
Synarela
Gonal-f
Prednison
Østradiol
Crinone
Suprefact
Gravitamin
Fertil Forte
Alkohol swaps
og 3 små fyldte kanylebokse og 1 stor fyldt kanyleboks

Og det er altså ikke fordi, jeg ikke har været på apoteket undervejs i processen og aflevere restmedicin og kanyler....

Gravitamin og lignende er blevet købt flere gange - de nåede sjovt nok at gå over holdbarhedsdatoen, før jeg fik spist dem alle. Fertil Forte blev indkøbt, da vi nok inderst inde vidste vi havde et problem (så lang tid burde det da ikke tage at blive gravid) og resten - tja det er fra vores behandlinger.

Det er næsten helt vemodigt at sige farvel til medicinen - det har jo været vores trofaste ven i løbet af de sidste 2 år+ Men trolden gør sit bedste for at overbevise mig om at jeg skal være mor til februar, så jeg tager afskeden til behandlingerne i små skridt. Der er stadig en meget fyldt skuffe med behandlingspapirer, planer, papirer om frosne æg, informationsmateriale m.m. som der skal ryddes op i. Men det må vente lidt endnu.

3 kommentarer:

  1. Jeg har ogå en halvfuld kanyleboks, medicin og Puregon pen liggende og nænner ikke at smide det ud (endnu). Vildt fjollet, for skulle det værste ske, ville man jo alligevel få nyt fra behandlingsstedet.
    Men jeg tror også at jeg vil kunne give slip, når jeg når så langt som dig. For du er dælme noget langt! Ja du er mor lige om snart. Fantastisk ik?

    SvarSlet
  2. ja det er en stor dag når man smider ud, jeg har stadigvæk ikke smidt adop og fertilitetspapirer ud... man er vel overtroisk:-)

    SvarSlet
  3. Må jammen si det var en rett imponerende liste medisin du har samlet der! Har samlet endel rester selv - som om man skal bruke det igjen. Tror nok det er noe med følelsen av avslutning hvis man tømmer skapet helt. Apropo vitamin kom jeg plutselig på at jeg skulle ta folsyre her om dagen, det har jeg helt glemt etter at jeg hadde "pause" i sommer :P MsKey

    SvarSlet