Eva

torsdag den 19. november 2009

Hikke?

Både i går og idag er der kommet en rytmisk svag bevægelse fra maven. For langsom til at være min puls og for konstant rytmisk til at være en egentlig bevægelse hos trolden. Begge gange varede det vel omkring 5 minutter. Den eneste forklaring jeg kan finde, er altså at den lille havde hikke!

Mine drømme handler i høj grad om trolden. For et par dage siden drømte jeg om veerne. Og min konklusion var, at det var noget opreklameret noget, for det gjorde stort set ikke ondt. Den næste nat fik jeg tvillinger - en dreng og en pige - men lidt senere i samme drøm var det blevet til (hold fast) 4 piger og 3 drenge. De var små, men de var mine!

Idag har den lille desuden sagt goddag til sin oldemor på mormoderens side med et meget fint sidespark. Oldemors kommentar var "Ihh - det var meget tydeligt". Hun selv var aldrig til hverken jordemor eller læge undervejs i graviditeten - for hun var jo bare gravid....

4 kommentarer:

  1. Sjovt at tænke på, at millioner af gravide kvinder "bare var gravid" for nu en del år siden. Og sådan én som mig sukker efter en scanning hver anden uge... jeg bliver næsten helt flov.
    Det er nogle vilde drømme du har :) 7 børn. Tja, det var vel heller ikke unormalt i gamle dage (dog ikke på én gang måske).

    SvarSlet
  2. jepsen det er hikke, glæd dig til senere så føles det altså ret så voldsomt.. helt nede i underlivet:-)

    jeg drømte forresten at Milla havde en tandbørste med i maven, så ligesom de fotos hvor man kan se babys fod på maveskindet så kunne man i min drøm se et aftryk af en tandbørste!!griner

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt sikker på at det er hikke du er begyndt at mærke!

    Ja, meget underlige drømme, der kommer ind i mellem!
    kan aldrig rigtig huske hvor langt du er!

    Knus, Betty
    Skal du ikke have en ticker eller lignende, jeg

    SvarSlet