Eva

søndag den 29. november 2009

Ét kilo

Så er endnu et skarpt hjørne passeret. Ifølge Politikens graviditetsbog har trolden nu passeret ét kilo. Og det er jo en hel lille baby! Og så er der kun mindre end 3 mdr. til at vi når terminsdatoen. Vildt at jeg allerede har været gravid i 6 måneder.

Vi er desuden blevet enige om en Emmaljunga Big Supreme vogn, men da jeg stadig ikke er i 3. trimester venter vi med at bestille den til næste uge. Så satser vi på, at de kan nå at få den hjem før trolden hilser på verden. Var der noget med en madras, som vi skulle sikre os at få i et alternativt mærke?? Synes jeg husker noget....

Og så er diskussionen om navne godt igang. Eller igang og igang er måske så meget sagt. Vi har for nogle måneder siden, lavet en lang liste med fine pige navne. Men det er ligesom manden kun synes, at det ene dur. Så hver gang han snakker med trolden, bliver hun tiltalt som xx. Tror han prøver på at vænne mig til, at det er det hun skal hedde. Det er nu også et fint navn, men jeg synes jo bare, at der er så mange andre fine navne at overveje.

Indtil vi har truffet en beslutning holder vi navnene tæt til kroppen - vi gider ikke at hele familien lige pludselig har en mening om de navne vi overvejer :o)

5 kommentarer:

  1. vildt som tiden dog går... vi har haft præcis samme navne snak her hjemme, og det er unfair når den ene "navngiver" før tid:-) Som min far han kalder hende stadig Sussi - som vi for sjov kaldte hende i starten og det irriterer mig lidt, J kalder hende Milla og jeg kalder hende ikke noget for jeg vil gerne at vi venter med beslutningen:-)

    SvarSlet
  2. Jeg ved at vi er lige lovlig tidlig på den (mest mig), men vi har også talt lidt navne. Sjovt som det også kun er ét navn på henholdsvis pige- og drengelisten der dur herhjemme. Jeg når nok at blive træt af dem inden vi kender kønnet :D

    Og så et tillykke med milepælen!

    SvarSlet
  3. PS: Dejligt at du har fået dig en ticker ;0)

    SvarSlet
  4. Tillykke med den fine vægt! Hvor er det stort at nå så langt :-) Jeg glæder mig til at høre, hvad navnet lyder! Synes altid det er så spændende hvad de kommer til at hedder.

    Knus Tommelise (tidl. Askepot, som har taget alternativ fertilitetsmetode i brug: ny blog, nyt navn = graviditet! Hvorfor ikke??)

    SvarSlet
  5. Tillykke med tickeren, nu kan selv jeg finde ud af hvor langt du er ;-)

    Ja, det med navne er svært. Med min store pige var vi næsten sikre på et navn inden fødslen, men det passede bare ikke på hende, det overraskede mig faktisk lidt.

    Den barnevogn bliver du rigtig glad for. Vi har den fra Ida, og den ser stadig helt ny og fin ud. Og Ida brugte den trods alt i næsten 3 år, og den har kørt rigtig rigtig mange km!

    SvarSlet