Eva

søndag den 31. maj 2009

Status

Det har været en hård uge. Mit job ændrer sig - og ikke med min gode vilje. En rigtig god kollega fra vores lille velfungerende afdeling blev fyret pga nedskæringer (så jeg bør måske bare være glad for at have et job...). Mine rutcheture har mest været for nedadgående og lørdag blev brugt på at have det rigtig skidt fysisk. Jeg kunne ingenting, så jeg lå i sengen og sov det meste af dagen.

Idag har jeg det bedre.

Jeg er egentlig lidt stolt af mig selv. Selvom ugen har budt på følelsen af afmagt, frustration, vrede, sorg osv. osv. har jeg holdt fast i den sunde livsstil. Ingen hurtige kulhydrater, kun 1½ kop kaffe de sidste 10 dage, massere af juice med vores nye "juicer" og motion og motion. Er lige kommet hjem fra en løbetur på hele 32 minutter. Helt uden pauser undervejs. Det gik langsomt, men følelsen af at kunne kigge på naturen undervejs, nyde fuglende synge godnatsange, gør det alligevel til en jubii oplevelse. Og 32 minutter med pulsen i vejret, det må da tælle for noget.

Scanningen i fredags viste ca. 8 æg, men de var stadig små, så vi skal til scanning igen i morgen. Sprøjterne gør mig efterhånden ingenting - det er mere ventetiden der er slem.

Jeg har meddelt arbejdet at jeg er syg 1 uge efter ægoplægning. Trænger helt ærligt også til noget ferie! Og da dette måske? er den sidste gang vi prøver at blive gravide, så synes jeg ikke jeg kan tillade mig andet end at give min krop de bedste muligheder for at holde fast på et par æggebasser - eller tre....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar