Eva

søndag den 3. maj 2009

De første hormoner i omgang 7!

Så er de første hormoner endt i kroppen - det er endt med næsespray i denne omgang. Så altså 3 pust dagligt i minimum 2½ uge, og så er det måske tid til opregulering. Nu får vi se.
Da sundhed fylder en del i mit hoved under behandlingerne har vi investeret i en saftcentrifuge, som gerne skulle gøre at jeg får endnu flere gode vitaminer og mineraler de næste ca. 6 uger.

Den har allerede fået lov til at producere 5 forskellige "juicer" med grugt og grøntsager, på 2 dage. Jeg afviser ikke at mængden bliver mindre, når den første begejstring er aftaget.

Derudover er motionen også godt igang igen, så det er ikke min livsstil der kommer til at betyde at jeg ikke bliver gravid.

2 kommentarer:

  1. Tager hatten af for din sundhedsspurt. Godt gået!
    Håber det resulterer i et styks vitamin-baby :)

    SvarSlet
  2. Så er alle sejl sat ind. Lyder rigtig lækkert og godt med juice i lange baner! Ihhh, jeg krydser sådan for at det lykkes dig i det her forsøg!

    SvarSlet