Eva

mandag den 25. maj 2009

Monster?

Idag er livet noget l...

Min chef mener jeg skal varetage 1½ stilling - selvom den ene stilling jeg har på nuværende tidspunkt tager en del mere end de 37 timer det burde. Er sjældent hjemme før kl. 18.00 selvom jeg møder relativt tidligt. Så jeg synes ikke lige, at jeg har tid til ½ stilling oven i hatten!

Derudover tror jeg hormonerne har lukket monstret ind i vores liv igen. Har været sur, ked af det, gal, mukken, opgivende, vred så jeg kunne smadre det hele og fuldstændig ligeglad - og det bare på én dag. Sjovt nok siger bivirkningslisten at der er tale om humørsvingninger - men kræver det ikke, at der også er opture?

Katten gør heldigvis sit bedste for at få mig op med humøret - hun har lige ligget med hele hovedet nede i et par meget svedige løbesko i et par minutter, og så helt salig ud, da hun kom retur til overfladen. Hvem der bare kunne finde glæde i duften af andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar