Eva

fredag den 22. maj 2009

Så går det for alvor i gang igen!

Så er vi igang igen! Der var endelig svar på blodprøven, og progesteronniveauet var helt fint allerede i mandags, så nu skal jeg igang med opregulering.

Hermed planen indtil næste fredag:

Morgen - 1 pust synarela
Aftensmad - 2 tabl. Prednison, 1 pust synarela
Aften - 75 enheder Gonal-f, 150 enheder Pergoveris

Så altså stadig hormoner 3 gange dagligt, nu bare i en god pærevælling....

Følte det som om jeg gik med et helt apotek i posen, da jeg tog det med fra klinikken.

Jeg blev faktisk helt glad, da sekretæren gav mig grønt lys for opregulering. Men 5 minutter efter begyndte jeg at græde. Ja - frygt, håb og sorg går åbenbart stadig hånd i hånd!

1 kommentar:

  1. Sikke en cocktail!! Stort held og lykke. Knus, Betty

    SvarSlet