Eva

søndag den 10. maj 2009

Immunforsvar

Næste behandling kommer højst sandsynlig til at indbefatte 3 æg retur og behandling med et middel, der i en mild form skruer ned for mit immunforsvar.

Jeg fandt nedenstående på bbc's hjemmeside om netop fertilitetsbehandling og immunforsvar.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1746815.stm

For at være helt ærlig, så tror jeg ikke på det. Men det er nok et resultat af, at vi altid er faldet i den forkerte grøft i forhold til statistikkerne. Hvis vi har bare 10% for at mislykkes - så skal det nok være det der sker!

Og hvorfor skulle de lægge 3 æg tilbage, hvis der lige pludselig er en sindsyg god sandsynlighed for gevinst? Så det hænger altså ikke helt sammen. Selvom det ville nu være skønt, hvis der var to der satte sig fast.... Ja se håbet pipler altså stadig under overfladen - bare jeg kunne blive fri for håbet i denne omgang, så jeg ikke skal igennem samme skuffelse som alle de andre gange.

Hmm - er ikke særlig optimistisk idag.

2 kommentarer:

  1. Synes du skal være glad for håbet! Jeg har så svært ved at finde det for mig selv, også føles det som om jeg har tapt på forhånd og like gerne kan stoppe med det samme. Det skal nok gå for jer denne gang!! Jeg håber med jer!

    SvarSlet
  2. Jeg forstår udemærket dine tanker og har tit ønsket håbet til langbortistan. Men i sidste ende er det godt at det følger med... behandlingerne må være helt ubærlige uden.

    SvarSlet