Eva

tirsdag den 28. april 2009

The rollercoaster ride has begun...

Så har jeg været til scanning for at se om jeg kan påbegynde nedregulering - but as always er min ægløsning først lige ved at finde sted, så jeg skal til ny scanning på fredag.

Der har været stille på bloggen - men jeg har prøvet at leve livet uden hele tiden at skulle forholde mig til BIB tilværelsen. Det er gået meget godt - lige bortset fra at det selvfølgelig er i mine tanker hver dag alligevel.

Scanningen har for alvor sat tankerne igang igen, og allerede igår begyndte jeg at græde. Først over to serier i fjernsynet (som ikke var særlig sørgelige) og derefter bare af sorg over situationen. Ufatteligt at man ikke snart har vænnet sig til at være barnløs i behandling.

1 kommentar:

  1. Fru Larsen, en ting er sikkert man vænner sig aldrig til en situation der føles så urimelig som næsten ikke noget andet på jorden kan føles.
    Som Knocks en gang skrev så er man nok også stadig BIB inde i hjertet selvom vi en gang - måske - kommer ud på den anden side med vores drømmebarn i armene.

    SvarSlet