Eva

onsdag den 1. oktober 2008

Trøstespisning

Tiden går med at trøstespise, og forsøge at tage nogle af de kilo på igen, som er forsvundet igennem PCO diæten. Idag har aftenen stået på rød bøf, fritter, bearnaise, franske vafler og popcorn. En ikke særlig lækker blanding, når man sådan lige samler det i en sætning. Jeg har drukket kaffe hver dag siden den negative test, spist hvidt brød og sukker og jeg kan faktisk mærke at overskudet er forsvundet - jeg er træt, uoplagt, sover dårligt og er stresset på arbejdet.

Jeg har ikke fået taget mig sammen til at ringe til fertilitetsklinikken igen - orker ikke at tænke barnløs tanker endnu. Selvom jeg jo egentlig håber, at vi kan starte op igen allerede i denne cyklus. Nu får vi se.

1 kommentar:

  1. Mit navn er Anne-Kathrine Utzon. Jeg studerer på Askov Journalisthøjskole, og er igang med en artikel omkring trøstespisnig. Kan læse her på din blog, at du har trøstespist, og vil høre om jeg må have lov at interviewe dig? Det er ikke noget der vil blive offentliggjort, men vil derimod kun blive læst af mig og min lærer ? Ville være en kæmpe hjælp. Venlig hilsen Anne-Kathrine Utzon

    SvarSlet