Eva

lørdag den 11. oktober 2008

Min blog

Det er rart at vide at man ikke er alene, og at der er andre BIB'ere der hepper på en - også selvom vi jo kun kender hinanden virtuelt. De små kommentarer luner.

Når jeg kigger tilbage på mine sidste måneders indlæg, så er størstedelen med et negativt spin. Meeen jeg kan glæde læseren med, at manden herhjemme mener at jeg er blevet gladere efter jeg har fået min blog. Jeg tror det er fordi, jeg har fået et sted at gøre af mine tanker. At jeg kan behandle mine følelser ved at få dem ned på papir. At i andre så må lægge øjne til mine negative tanker der jo fylder en del - det må i leve med. Der er jo ingen læsetvang :o)

Bloggen fylder snart 3 måneder,- det kan være det skal fejres!

2 kommentarer:

  1. Kan sagtens følge dine tanker. Det er dejligt at have et sted at læsse af og også at følge med hos andre BIB´ere.
    Jeg ville blive mistænksom, hvis du som BIB´er udelukkende smed om dig med positive indlæg *g* - det er en del af spillereglerne at brokke sig :)

    SvarSlet
  2. ha ha Ønske du har helt ret

    SvarSlet