Eva

onsdag den 2. december 2009

Status

Smerterne kommer og går, men er på ingen måde så slemme som i mandags. Jeg har sovet fantastisk de to sidste nætter, og jeg har fundet ud af at jeg skal lade være med at sidde i sofaen, så har taget en spisestuestol hen foran fjernsynet, så jeg alligevel kan følge med i verdens begivenheder.

Den lille bokser stadig afsted. I starten var det kun sparkene jeg kunne mærke. Nu er det også bevægelser - langsomme som hurtige - bagved mit maveskind. Jeg er ikke særlig glad for den lille, når der bliver trampet på underlivet, men jeg synes det er noget så hyggeligt når trolden prøver at komme ud igennem navlen eller laver strækøvelser, så hovedet stikker ud i venstre side af maven og benene i højre side af maven. Ikke at jeg helt kan kende forskel på top og bund af den lille endnu. Det kan også fremkalde stor jubel hos manden, når trolden bevæger sig mens hans hånd er på min store runde mave.

Jeg har rundet de 60 kg, så jeg har indtil videre taget omkring 8 kg på. Hvis jeg regner mit bmi ud, så er jeg stadig "normal vægtig". Så jeg kan vist godt blive ved med at spise - appetitten er der ikke noget galt med. Spiser vist mere end min mand i øjeblikket :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar