Eva

fredag den 11. december 2009

2. besøg hos jordemoder

Igår blev det så tid til vores andet besøg hos jordemoderen. Alt var som det skulle være - målet på min livmoder lå lige midt på kurven, og hun skød babyen til at være omkring 1.300-1.400 g. Synes godt nok det virkede lidt hokuspokus agtigt.... Men hun kunne da vise os hvor bagdelen lå, hvor hovedet lå og hvor fødderne lå. Det var nu kun bagdelen vi selv kunne mærke (kan der mon være nogle gener fra min familie, der er gået igen hos trolden???).

Jeg ytrede en hvis usikkerhed omkring min vægtøgning - er nu oppe på at have taget 9 kg på! Hvilket jeg jo synes er meget... Men hun havde regnet lidt på mit bmi før jeg blev gravid og sagde, at jeg gerne skulle helt op på 15-18 kg i alt.... Jeg bliver jo kæmpestor!! Nå ja - som manden siger - jeg skulle jo nødigt komme til at ligne et fugleskræmsel efter babyen har ammet. Og jeg skal altså ikke ned på 52 kg igen. Det er altså for lidt! Så jeg må vist hellere blive ved med at spise i store mængder :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar