Eva

lørdag den 19. december 2009

10 uger tilbage og +10 kg

Så har jeg nået fulde 30 uger. Og det falder sjovt nok sammen med at jeg har taget 10,1 kg på ialt.

Et eller andet sted har jeg engang læst at en vægtøgning på 0,5 kg svarede til et kalorieindtag på 3500 kcal. Det vil sige, at jeg har indtaget sådan cirka 70.000 kcal ud over min normale diæt over de sidste 30 uger..... Det svarer til 166 l. Coca Cola (af den rigtige sukkerholdige slags), 9,7 kg Kærgården, 20 kg ris før det er kogt eller næsten 19 kg jordbærroulade :o) Og det har jeg fortæret på 30 uger.... Meget godt gået, for en der aldrig før har været i stand til at tage på!

Med jordemoderens retningslinjer skal jeg tage yderligere 500-800 g på pr uge. Så jeg bliver ved med at spise løs! Hvornår får man lige lov til det igen??

1 kommentar:

  1. og de ryger hurtigt af igen, jeg er allerede minus 10 kg:-) godt for mig, men måske ikke for dig så vidt jeg husker:-)
    10 uger, hold da op som tiden dog går:-)

    SvarSlet