Eva

lørdag den 4. juli 2009

Tegn

Mine bryster er i vejen!

Jeg har altid haft små bryster, som jeg egentlig er ret glad for. Nu er de bare i vejen, ømme, og ser mystiske ud med blodårer der bliver mere og mere tydelige. Det går langsomt op for mig at min krop ikke bliver den samme igen. Aldrig nogensinde hvis tingene går som vi ønsker.

Brysterne er det eneste tegn jeg har på graviditeten. Så bliv endelig ved med at være i vejen! Der er ingen kvalme - overhoved. Hvilken måske bekymrer mig en smule.... Men der er heller ingen tegn på at det er ved at gå i sig selv. Der er frygtelig lang tid til d. 14. juli.

5 kommentarer:

  1. Hurra for brysterne der er i vejen :)
    Det håber og satser jeg på, at de bliver ved med at være i lang tid endnu.

    SvarSlet
  2. Jeg havde ømme bryster - det var sådan jeg opdagede min graviditet. Men det er også det eneste tegn, jeg nogensinde har haft, jeg har aldrig haft så meget som 5 minutters kvalme, så jeg tror på det :-)

    SvarSlet
  3. Hos os kalder vi dem rundkørsel bryster, jeg ved jeg er gravid når mine bitte bryster bliver berørt når jeg drejer rattet i en rundkørsel....griner. Sikkert tegn hver gang!!!

    SvarSlet
  4. Melder mig også i klubben der har haft ømme bryster, som det første tegn. Har heller aldrig oplevet skyggen af kvalme. Jeg syntes det lyder rigtig godt Fru Larsen, jeg tror den er der. Og nu kun godt en uge til første scanning!

    SvarSlet
  5. Så er der kun én uge til scanning :-)
    Men ja, tiden går mega langsomt.. Håber alt stadig er godt hos dig. Her er alt roligt, så det er jo godt.
    Knus Heidi

    SvarSlet