Eva

onsdag den 8. juli 2009

Stadig ingen kvalme

Her er stadig ingen kvalme. Men brysterne er stadig ømme, og jeg synes at jeg kan mærke en lille bitte bule lige over skambenet. Men måske det bare er mig, der ønsker det så meget, at jeg føler noget, der ikke er der. For det er da for tidligt? Jeg læste godt nok et eller andet sted at livmoderen allerede er på størrelse med en lille appelsin - og så giver det måske meget god mening, at jeg kan mærke den når jeg ligger ned. Manden vil ikke føle efter noget som helst - jeg tror han er bange for at man kan ødelægge fosteret :o)

Dagene må meget gerne gå hurtigt!!

3 kommentarer:

  1. hvad skal vi da også bruge kvalme til:-) jeg kan udemærket forstå dig.. hvor lang tid er det der skal gå hurtigt før "vi" ved noget mere?? knus

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg havde overhovedet aldrig skyggen af kvalme for alvor - kun senere hvis jeg ikke fik mad pronto! Men altså, jeg undersøgte det en del, fordi det åbenbart er noget man skal have... I virkeligheden er det kun 50 % som har kvalme. Dvs. 50 % er som dig og mig: 0 kvalme! Så ingen - jeg gentager - ingen grund til panik. Du er 100 % normal!

    I øvrigt følte jeg også "noget" når jeg mærkede lige over skambenet ved begge graviditeter. Længe før man skulle kunne føle noget. Ved ikke om livmoderen skubber til noget andet, eller hvad det er, men jeg synes bestemt at det lyder rigtigt - eller i hvert fald som noget jeg kan nikke genkendende til.

    Glæder mig sammen med dig til scanningen!

    Kh Solsikke

    SvarSlet
  3. Hey
    Jeg havde også kun kvalme om eftermiddagen, hvis jeg ikke fik mad med det samme. Men det var først senere i graviditeten. Kan også huske den lille bule der kome ret hurtigt, måske er der 2 :-) Jeg kan idag skrive 27+0 og har kun 1 uge tilbage på sygehuset. Og scanning tirsdag ligesom dig. Det kan kun blive en super dag :-)
    Der er "kun" 5 dage til.
    Knus Heidi

    SvarSlet