Eva

søndag den 12. juli 2009

Lange dage!

Vi er nervøse herhjemme. Ikke at der som sådan er noget, der giver os en indikation af, at vi bør være nervøse, men jeg tror at vi begge synes det er for godt til at være sandt.

For første gang tæller min mand ned til en dato! Helt spontant kan han finde på at sige, at nu er der kun 3 dage til at vi skal scannes. Det er ikke sket før i alle vores behandlingsrunder, men giver nok et meget godt billede af, at der bliver brugt rigtig mange tanker på min mave - og hvad der forhåbentlig sker inden i den.

Jeg tror ikke rigtig på det. Men det er nok også fordi jeg mangler "følelsen" af at være gravid. Jeg ved ikke hvad "følelsen" skulle bestå i, men jeg har bare altid haft et billede af, at man ville kunne mærke det. Og det eneste der peger i retning af en graviditet er ømme bryster og manglende mens. Men der følger altså ikke nogen "følelse" med.

Den eneste "følelse" er lidt ubehag jeg har følt de sidste par dage. Ikke kvalme - bare ubehag. Og så sover jeg ca. 11-12 timer hver dag uden det mindste problem. Måske jeg kan skrive det på listen over symptomer?

Tirsdag nærmer sig - men det går baaaare langsomt!

4 kommentarer:

  1. Søde dig. Du lyder altså meget gravid! Jeg har heller aldrig haft en "følelse" af at være gravid. Nu er jeg 29+0 og jeg kan tage mig i at glemme det... Men der er nu mange der har hævdet at de bare vidste at "den" var der, fordi "et eller andet" var anderledes. Jaja, siger jeg bare....

    Jeg kan godt forstå jeres nervøsitet, og håber at I får en super dejlig oplevelse om 3 dage!

    Kh Solsikke

    SvarSlet
  2. Du er så absolut gravid, du skal "bare" turde TRO på det!
    Her bliver der også talt, selvom det jo er lidt noget andet. Har aldrig før tænkt at weekenden bare skulle overståes :-)
    Men nu er der kun 1 hel dag tilbage. Hvad tid skal du scannes tirsdag? Jeg har tid kl. 13.00.
    Det bliver en GOD dag. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Nu kun 1 dag tilbage!!! Jeg håber sådan for jer at I får det skønne syn i morgen af hjerteblink. Krydser alt for jer, Betty

    SvarSlet
  4. Tænker på dig i dag!

    SvarSlet