Eva

lørdag den 18. juli 2009

Jeg er skæv

Det har jeg egentlig vidst et stykke tid, for min blindtarmsbetændelse blev ikke opdaget, da min blindtarm lå et helt forkert sted.

Men også min livmoder ligger skævt. Nemlig til højre. Ret meget til højre faktisk. Og hvordan kan jeg vide det? Fordi den nu popper ligesåfint frem om morgenen når jeg ligger på ryggen. Jeg har slet ikke lyst til at tisse, for når jeg først har gjort det, så forsvinder den ned i bækkenet igen. Og jeg vil altså helst kunne mærke den hele tiden.

Jeg tager det som et rigtigt godt tegn. Jeg har i ca 1½ uge kunnet mærke den når jeg lå ned, men jeg skulle trykke lidt for at mærke den. For et par dage siden kommenterede min mand, at han kunne se den poppe lidt op da jeg lå ned, og de sidste to dage har den virkelig været tydelig om morgenen. Det må betyde den vokser. Og det kan vi li'!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som rigtig fine tegn! Min ligger til venstre, hvilket ser lidt grotesk ud, når jeg får en plukve, for så fremstår livmoderen ekstra tydeligt!

    Knus, Betty

    SvarSlet
  2. Hey
    Går det stadig godt??
    Er det på tirsdag du skal scannes igen?
    Jeg skal også scannes tirsdag, håber det kommer til at gå lidt bedre end for 14 dage siden. Vildt at tænke på at der er gået 2 uger, selvom jeg synes tiden slæber sig afsted.
    held og lykke.
    Kh Heidi

    SvarSlet