Eva

fredag den 26. december 2008

Første indsprøjtning i behandling nr. 6....

Så er det om en times tid jeg skal igang med stikkeriet - igen, igen, igen, igen, igen og igen.

Jeg har vist nok fået ny læge og han er bestemt ikke enig i at depotsprøjten er en god ting (vores sidste er gået ned i tid, så har ikke tid til så mange patienter). Så nu er det daglige indsprøjtninger indtil opregulering (nå ja - der er det jo så også daglige indsprøjtninger...).

Der blev desuden taget en blodprøve efter sidste besøg, og nu undrer han sig over at mit progesteron niveau stort set er det samme i alle de blodprøver han har adgang til, så nu skal jeg have endnu en blodprøve, når jeg har været igang med nedregulering et stykke tid. Hvis progesteron niveauet ikke falder, så kan det være med til at skade æggene.

Utrolig så mange teorier de har - men det er rart, at de tager aktivt stilling til min situation - det er mere end hvad man kan sige om behandlingerne i det offentlige. Her følte jeg til sidst, at jeg bare røg på den "normale" behandling, uden at de kiggede på mig som individ.

Om ikke andet, så er vi nu startet på vores sjette og næstsidste forsøg! Kryds hvad krydses kan :o)

1 kommentar: