Eva

mandag den 1. december 2008

Hvem er Fru Larsen?

Nu fik jeg endelig downloaded de sidste billeder fra kameraet - og så er det vist på tide, at jeg introducerer til mit alias "Fru Larsen" på min blog.

Fru Larsen er resultatet af en måned, der på mange måder har ændret hvem vi er i dag.

Oktober 2006 bød på 2 begravelser af mennesker der var alt for unge til at dø, aflivelsen af vores elskede gamle kat, nyheden om at min fætter var dødeligt syg af kræft - og sidst men ikke mindst nyheden om, at vi aldrig selv ville kunne blive forældre.

November 2006 tog vi beslutningen om, at det var på tide at bringe lidt glæde ind i vores liv (hvis livet ikke selv ville bevæge sig i en lykkelig retning, så måtte vi jo gøre vores bedste for at påvirke det). Vi kørte til et dyreinternat og kom hjem med 2 katte.

Vores dejlige hunkat Fru Larsen holder os ved selskab, og spinder ved den mindste berøring.

Anders (kat nr. 2) valgte desværre at forcere en vej med 4 spor hvor bilerne kører 80 km/t, hvilket han slap knap så godt fra - så han er ikke med os længere.

Men Fru Larsen er blevet vores erstatningsbaby - og hun finder sig heldigvis i det - helt uden det mindste brok.

På en måde minder hun mig om, hvor længe vi har ventet på en baby, men på den anden side, så er hun en stor glæde i vores hverdag, og jeg ved slet ikke, hvordan jeg var kommet igennem forløbet uden selskab af en kat, der så tydeligt viser, at hun er glad for at være her.

Vi forkæler hende alt hvad vi kan - nus, nus og atter nus - og da katten ELSKER mad, er min mand fortaler for mad, mad og atter mad til den lille mis - og det kan så også ses på kattens sideben :o)

1 kommentar:

  1. Det må være dejligt med sådan en blød "lille" hårbold :)
    Jeg krammer med hovedpuden her til aften og den hverken spinder eller andet brugbart.

    SvarSlet