Eva

torsdag den 11. december 2008

Livet fortsætter åbenbart

Beklager den larmende tavshed på bloggen, men jeg har prøvet at tænke på alt muligt andet.

Har været til en fantastisk julefrokost med en masse dejlige mennesker. Jeg drak - ikke så jeg blev meget fuld, men jeg kunne da mærke effekten (også dagen efter :o) ) og fik danset en masse! Jeg havde vist brug for at mærke livet igen.

Ja - livet går åbenbart videre, også selvom det ikke altid føles sådan.

Jeg påbegynder mine daglige scanninger på lørdag, og så må vi se hvor store ægblærerne når at blive før ægløsning. Håber ved gud at dette kan give en form for forklaring på den stadig udeblevne graviditet.

I øjeblikket græder jeg kun når jeg hører sørgelige sange i radioen. Men den snarlige behandling begynder at sætte sine spor - tankerne kredser alt for meget omkring vores manglende baby.

1 kommentar:

  1. Sender dig masser af varme tanker! Jeg håber du på et tidspunkt kan se frem til behandlingen, selvom det må være svært på nuværende tidspunkt.

    Kram,
    Ønske

    SvarSlet