Eva

tirsdag den 27. april 2010

Nu uden smerter

Det var en rigtig god beslutning for os at stoppe med amningen.

Jeg har ikke haft en eneste tudetur siden jeg stoppede, og det er så dejligt at kunne holde hende ind til min krop uden at det gør ondt.

Torsdag i sidste uge prøvede jeg for første gang siden fødslen at sove uden bh, hvilket ikke har været muligt tidligere på grund af smerter. Jeg kan sove på siden igen, og i weekenden sov jeg helt uden t-shirt. Dejligt at kroppen bliver sig selv igen.

Og så nyder jeg livet som "ikke-ammende". Idag har vi drukket rødvin til middagen :o) Og så tager jeg på shoppingture helt uden baby og mand. Ren luksus med sådan en frihed. Og det skal nydes så længe manden er på barsel/afspadsering/ferie - hvilket "kun" er 1 måned endnu.... :o)

Trolden er bare så dejlig. Jeg må vist snart downloade billeder igen, så i kan se vores lille mirakel der jo efterhånden er blevet stor.....

1 kommentar:

  1. Et stort JA TAK til billeder af den lille trold :0)
    Dejligt at høre, at ammestoppet har været det helt rigtige for dig/Jer!

    SvarSlet