Eva

søndag den 4. april 2010

Måske sidste ammeindlæg?

Jeg tør næsten ikke skrive det, men jeg tror det virker med det dersens udpumpningshalløj.

Det giver mig mulighed for at give en pause fra ammeriet når det bliver smertefuldt, og så får jeg en lidt længere lur først på aftenen, fordi manden står for den første "natamning". Faktisk sidder jeg og venter på at den lille bliver sulten, for så smutter jeg i seng og manden tager den næste "amning". Det er da luksus!

Jeg har lige bestilt en pumpe over nettet, så søsteren kan få sin model tilbage. Og så er jeg vist ramt af barsels-online-shopping. Jeg fik også lige købt et aktivitetsstativ, små figurer til stativet, nogle superlækre gulvbrikker hvor stativet kan stå ovenpå og en uro til over puslebordet. Det er dyrt at have internet.

Tak alle søde blogsøstre for jeres kommentarer - det luner at vide, at man ikke er den eneste, der ikke synes at amning er særlig fantastisk. Jeg har lige haft et par veninder på besøg i dag, hvoraf den ene har en søn der er ca. 1 mdr. ældre end Eva. Og hun synes slet ikke amningen har givet nogle problemer.... Hmm... tror vist ikke helt hun ved hvor heldig hun er :o)

1 kommentar:

  1. uha ja det er farligt det internet når man er på barsel...griner. godt at du har fundet løsning på amme problemet! og de der veninder uden problemer de findes ikke, de har bare noget andet at tumle med:-)

    SvarSlet