Eva

søndag den 11. april 2010

Nattefred

Lille Eva ryger snart ind og sover på sit eget værelse. Hun larmer simpelthen for meget! De små ben kører frem og tilbage som stempler, og hun småhyler gerne ½-1 time før hun vågner, fordi maven arbejder.

Idag skal vi afprøve vores babyalarm (den er nu nok ikke nødvendig, da værelset er lige ved siden af vores....) og så ryger hun ind i egen seng inden for de næste par dage. Det er planen.

Jeg er lidt misundelig på dem, der kan ligge og sove mens de ammer, men der kan jeg ikke. Jeg bliver stadig nødt til at holde øje med hende når hun ligger ved mit bryst, da hun har en forfærdelig vane med at suge rigtig godt fast og så lave en flitsbue med hele kroppen. Og det gør altså ondt både når det sker, men også mange amninger frem i tiden. Så jeg står altså op for at amme om natten og tager hende med ind i stuen, hvor jeg kan sidde ordentligt.

Så hvis det kan give mig 30 minutters ekstra søvn at flytte hende ind i eget værelse - så er det det værd. Og hun er jo ligeglad.

Det bliver nu nok lidt underligt alligevel.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar