Eva

fredag den 14. august 2009

Drømme

Bliver man aldrig andet end BIB'er? Har det virkelig sat så dybe ar i sjælen at tankerne og følelserne bliver hængende i BIB-verdenen?

Eller er jeg bare utålmodig og må vente på at den lille giver lyd fra sig i maven, så verden bliver opslugt af den nye virkelighed - nemlig at jeg skal være mor?

Jeg vil så gerne ud på den anden side og nyde at vigtigste i min lille verden er ved at ske. At alt andet er ligegyldigt. Så evigt ligegyldigt. Det er detaljer - og kun detaljer.

Lige nu føler jeg at jeg hænger i håndbremsen, og nætterne er fyldt med drømme om en livmoder der forsvinder.

1 kommentar:

  1. Det lyder ikke rart med den slags drømme. Øv!- Også selvom de bliver gjort til skamme ;0)
    Hvor lyder det ellers spændende med den IntelliGender. Har I prøvet den og menes den at være til at stole på?

    Knus,
    Ønske

    SvarSlet