Eva

søndag den 12. april 2009

Vores helt egen dræbermaskine

Vores dejlige kat har fanget en mus, som den meget stolt kom hjem og viste frem. Jeg synes der er noget skønt ved at se at instinkterne stadig er der, og at hun betragter os som sin flok, så musen selvfølgelig skal en tur med hjem, før den bliver spist. Hun fik dog lov til at spise den i haven. Tænk at sådan en sød lille blød hårbold, kan ændre sig til en dræbermaskine - ikke helt til at tro, når man kigger på hende lige nu, hvor hun ligger og spinder i mit skød.

Derudover er systemet endelig gået igang igen - jeg er nu på cyklusdag 4, og prøver at tage mig sammen til at melde mig til vores sidste forsøg. Har egentlig ikke lyst.

1 kommentar:

  1. Fru Larsen, bare en lille hilsen. Jeg håber du er kommet godt igang? Knus, Betty

    SvarSlet