Eva

fredag den 28. november 2008

Scanning i næste uge

Så fik sekretæren snakket med lægen igen, og han vil gerne se mig til scanning i næste uge.

Og så er det, at der danner sig en masse skræk scenarier i mit hoved - at jeg sikkert har en cyste der har vokset sig kæmpestor - at jeg sikkert har en graviditet uden for livmoderen (ja, ja jeg ved godt at det så burde gøre ondt) - at jeg er ved at gå i overgangsalderen (ja, ja jeg ved godt jeg kun er 29) eller at min krop nu har været så meget igennem at den strejker, at den simpelthen ikke vil være med mere. Det ville jeg nu egentlig godt kunne forstå på nuværende tidspunkt. Eller også så er det min helt egen skyld. At jeg ved at ignorere mine PCO leveregler har ødelagt mit system.

Hmm - i får mere nyt i næste uge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar