Eva

søndag den 16. november 2008

Graviditetstest?

Idag ringede jeg til Trianglen. De må da kunne gøre et eller andet for at sætte min cyklus igang. Jeg er nu gået 2 uger over min normale cyklus - det er sgi ikke helt normalt. Sekretæren ville vende det med min læge imorgen.

Jeg burde jo have taget en graviditets test på nuværende tidspunkt, men bare det at købe en test, når jeg nu ved at den er negativ, er ligesom ikke den mest opmuntrende tanke. Der er noget ved det dersens testværk, som jeg slet ikke kan have. Når jeg først har taget beslutningen om at tage en test, så lader jeg mig håbe i de timer/dage der går før man har købt testen, og før man får taget testen. Og det er det håb, jeg gerne vil undgå. For jeg bliver så ked af det, når den er negativ - selvom man jo godt vidste den var negativ til at starte med....


Jeg håber bare snart vi kan få lov til at komme igang med den sidste del af vores rejse - der jo snart er ved vejens ende. Om 6 måneder ved vi om vi skal adoptere, eller om jeg får lov at prøve at blive gravid.

Nu får vi se hvad lægen siger - lad os gætte på "har du taget en graviditets test?" Og NEJ det har jeg altså ikke!

2 kommentarer:

  1. Håber snart du får en afklaring og kan komme videre med forløbet... helst uden at blive tvunget ud i g-test-møllen.

    SvarSlet
  2. Det kan også være at lægen siger, at du skal have en omgang Perlutex. Det giver en blødning og så kan du komme igang.

    Det har jeg fået et par gange, da min cyklus blev slået totalt ud af kurs med al den behandling.

    SvarSlet