Eva

onsdag den 19. november 2008

Kulkælderen får besøg

Jeg fik taget en blodprøve i forgårs. Og endelig - langt om længe var der svar. Og så kunne sekretæren ikke sige noget som helst, ud fra de tal hun sad med. Så jeg skal ringe igen i morgen og snakke med en læge, der ikke engang er min.

Jeg er helt i kulkælderen. Ja hvad kan jeg sige - håbet havde sneget sig ind af bagindgangen.

Rødvinsflasken er halvt tømt og tårekanalerne er godt brugte.

De mener, at det er den depotindsprøjtning jeg fik for meeeeget lang tid siden der stadig spøger. Og nej - man kan ikke give mig noget der nulstiller systemet. Det lød på sekretæren som om at vi bare må vente. Vente på at naturen igen går igang. Så nu sidder jeg altså og drikker mig halvfuld - kan godt mærke det er længe siden jeg har rørt alkohol - er helt rundt på gulvet.

Godt der kun er to forsøg tilbage!

2 kommentarer:

  1. For dælen altså en omgang I er igennem for tiden!
    Sender dig en kæmpe krammer.

    SvarSlet
  2. puha kan godt forstå du tænker "godt der kun er 2 forsøg tilbage"... sådan tænkte jeg også.
    De må da for pokker kunne give dig noget perlutex eller en ÆL sprøjte. Sidstnævnte fik jeg jo sidst...

    SvarSlet