Eva

fredag den 23. oktober 2009

Jeg øver mig....

Det er skønt at være gravid med en lille trold. Jeg tror det er øvelser fra mine vandaerobic-timer den lille efteraber. Nogle gange føles det som om der bliver slået kolbøtter i min mave - det er lidt voldsomt, men skønt at blive mindet om indholdet af min efterhånden store mave.

I mit hoved bliver den mest omtalt som "den lille" hvor min kære mand bruger "hun" og "hende" i et væk. Og hvorfor egentlig spurgte han forleden.

Hmm... Måske fordi jeg først lige er kommet til erkendelsen af, at jeg er gravid. At der er noget i min mave der giver lyd fra sig - og det er dejligt! Men at jeg skal være mor til en lille pige - der er jeg ikke helt endnu. Men jeg øver mig. Øver mig i at sige "hun" om det lille mirakel i min mave.

2 kommentarer:

  1. Jeg smiler stort når jeg læser om lillepigens kolbøtter i din mave. Detmå være den underligste og skønneste følelse i verden :0)

    SvarSlet
  2. hvor lyder det bare sjovt og deiligt fru larsen! Så glædeligt og lykkeligt! nyd det! Kram fra mskey

    SvarSlet