Eva

fredag den 9. oktober 2009

En pige???

Så blev det tid til gennemscanningen og hun mente at det med 90% sikkerhed blev en lille pige.... Ja, der kan man bare se. Det har virkelig gjort det tydeligt for mig hvor ligegyldigt kønnet er - bare det er en rask lille baby, og indtil videre går alt som det skal! Hjertet var meget tydeligt med de 4 kamre og klapperne, der klappede frem og tilbage. Tænk at de 4 celler vi så oprindeligt, kan finde ud af at skabe en lille perfekt krop hvor alt fungerer. Det er da fantastisk!

Manden ville oprindeligt helst have en pige - jeg tror det er med håbet om at piger er mere stille og ikke bruger så meget energi på krig, våben og fodbold. Så han var vist godt tilfreds idag - selvom han nu egentlig også var ret glad for tanken ved en lille dreng.

Glæden er ved at indfinde sig selv i det lille hjem - tog mig selv i at danse rundt og synge med på Lisa Ekdahls sange før scanningen - noget jeg ikke kan huske jeg har gjort de sidste mange år. Jeg tror, at jeg lige så langsomt heler inden i.

Og så skal vi til at tænke over andre navne, kigge på kjoler og drømme røde tanker. Det er nu heller ikke så skidt endda :o)

2 kommentarer:

  1. ihhh endnu en prinsesse i blogland - uanset køn så stort tillykke med den gode scanning. ha en fantastisk weekend

    SvarSlet
  2. Iiih hvor dejligt! Selvom ønsket herhjemme også først og fremmest er en sund lille baby, må jeg indrømme at små prinsesser rører noget ganske særligt i mig. Tillykke!

    SvarSlet