Eva

mandag den 5. oktober 2009

Hørelsen er kontrolleret!

Jeg tror den lilles hørelse er i orden. I lørdags var vi inde og se "Pigen der legede med ilden" og på et tidspunkt i filmen, kommer der en meget høj lyd. Babyen der ellers havde ligget stille stort set hele filmen gav noget af et spjæt i maven. Skønt at få små hilsner - selvom den lille måske blev lidt forskrækket...

Jeg er nu den heldige ejer af hele 2 par ventebukser, så jeg har lidt at skifte imellem. Jeg vokser bare hurtigt nu, og min mor der ikke havde set mig i 2 uger havde næsten tårer i øjnene, da hun så min fine mave.

Livet giver mig ellers lidt bokseslag fra højre og venstre, men jeg lander da heldigvis på benene. Jeg er nu blevet hjemmegående huskvinde frem til fødslen. Herefter er det vel i orden at kalde sig selv for hjemmegående husmor... Glæder mig til de næste 5 måneder med fokus på mig, manden og maven. Vi hygger os herhjemme!

3 kommentarer:

  1. ja det er dejligt med tovejs kommunikation... har du mistet dit job? øv altså

    SvarSlet
  2. Godt at høre du lander på benene og kan se det positive i en træls situasjon! Og til det andet kan jeg ikke sige noget mer en at nu er det bare at spille musik til den lille for full-rulle :) Lyder bare så sjovt og deilig! Kram

    SvarSlet
  3. Haha måtte lige trække på smilebåndet, da jeg så levende kunne forestille mig den lille blive forskrækket :)
    Godt at høre, at du får det bedste ud af situationen.

    Kram

    SvarSlet